eBoi
Jak załatwić sprawę?
DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH Z PRZESTRZENIĄ ŁADUNKOWĄ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE
Szczecin: DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH Z PRZESTRZENIĄ ŁADUNKOWĄ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.; POPRAWA JAKOŚCI POWIETRZA POPRZEZ WZMOCNIENIE SYSTEMU MONITORINGU I KONTROLI JAKOŚCI PALIW W WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIM
Numer ogłoszenia: 128758 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4225239, faks 91 4225441.
- Adres strony internetowej zamawiającego:wiih.pomorzezachodnie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH Z PRZESTRZENIĄ ŁADUNKOWĄ DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.; POPRAWA JAKOŚCI POWIETRZA POPRZEZ WZMOCNIENIE SYSTEMU MONITORINGU I KONTROLI JAKOŚCI PALIW W WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa dwóch fabrycznie nowych, jednakowych, nie noszących śladów użytkowania i wyprodukowanych w 2012 roku samochodów osobowych z częścią ładunkową dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Szczecinie na realizację zadania pn.: Poprawa jakości powietrza poprzez wzmocnienie systemu monitoringu i kontroli jakości paliw w woj. zachodniopomorskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 25.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy ( Załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Upoważnienie, o którym mowa w pkt 11.3.2, w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której upoważnienie nie wynika z załączonego dokumentu rejestracyjnego, 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wskazane w pkt 7.1 -7.3 SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. Powyższe dopuszczalne jest tylko wówczas, gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa). 4) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wiih.pomorzezachodnie.pl/Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie, Wały Chrobrego 4, 70 - 502 Szczecin pok. 260.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:10.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie, Wały Chrobrego 4, 70 - 502 Szczecin pok. 252 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.docx | 2012-04-23 13:25:43 | 18,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-23 13:25:43 | 127,2KB | 309 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi_24.04.2012.docx Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-25 14:04:14 | 14,3KB | |
2 | modyfikacja.docx Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-25 14:04:50 | 11,0KB | |
3 | zal._nr_5-SIWZ-zmodyf.docx Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-25 14:05:17 | 19,4KB | |
4 | odpowiedzi_26.04.2012.docx Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-27 08:30:18 | 13,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | wybor_oferty.docx | 2012-05-14 08:57:35 | 176,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Wilkosz | 23-04-2012 13:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Wilkosz | 23-04-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Wilkosz | 14-05-2012 08:57 |