Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Deklaracja dostępności

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.wiih.pomorzezachodnie.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Deklaracja dostępności

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://bip.wiih.pomorzezachodnie.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2 kwietnia 2007 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 29 marca 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Występuje błędna struktura nagłówkowa w poszczególnych zakładkach. Błąd występuje m.in. w zakładce: Dane teleadresowe, Wniosek o wszczęcie procedury, Wyniki pracy WIIH. Poprawa tego elementu zostanie uwzględniona przy kolejnej aktualizacji strony.

Niektóre dokumenty nie są dostępne cyfrowo. Błąd dotyczy dokumentów tj. Nabór na wolne stanowiska pracy. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego zdjęć możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas. Poprawa tego elementu zostanie uwzględniona przy kolejnej przebudowie lub istotnej aktualizacji strony.

Niektóre linki prowadzące do serwisów zewnętrznych otwierają się w tym samym oknie. Dotyczy to linków do serwisów zewnętrznych opublikowanych w zakładce np.: Zamówienia publiczne/Zakup samochodu. Błąd ten zostanie poprawiony przy kolejnej aktualizacji strony.

Justowanie tekstu w artykułach Dotyczy to treści artykułów np. w zakładce Rejestry i ewidencje, Zasady służby cywilnej, Zamówienia publiczne/Dostawa sprzętu komputerowego. Poprawna dostępność tych elementów jest realizowana na bieżąco.

Treści nieobjęte przepisami

Niektóre dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.Dotyczy to np. sprawozdania finansowe 2018 r. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Niektóre dokumenty, które nie zostały przez podmiot wytworzone, sfinansowane, nabyte nie są dostępne. Dotyczy to dokumentów opublikowanych na stronie, ale wytworzonych przez podmioty zewnętrzne, np. dokumenty z kontroli zewnętrznych. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 22 września 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Doroty Szymańskiej — e-mail koordynator@dostepnosci.pl lub telefonicznie +48 795 939 808.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie, ul. Jana Matejki 6b, 71-615 Szczecin.

Parking: przed budynkiem znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe, na których wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsce to oznaczone zostało w sposób pionowy i poziomy.

Wejście do budynku: do budynku prowadzą dwa wejścia. Wejście od ul. Jana Matejki 6B nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, jednak przy wejściu zamontowano dzwonek, za pomocą którego można skontaktować się z Inspektoratem. Wejście od strony ul. Żubrów nie posiada barier architektonicznych, jednak po wejściu znajdują się schody na półpiętro. Dostanie się na parter od strony ul. Żubrów odbywa się przy pomocy schodołazu obsługiwanego przez pracownika ochrony.

Dostępność komunikacyjna budynku: pomieszczenia Inspektoratu znajdują się na III piętrze w budynku (pokój nr 301-307). Z uwagi na brak windy osoby ze szczególnymi potrzebami mają utrudnioną dostępność. Obsługa osób ze szczególnymi potrzebami odbywa się na parterze, w pokoju nr 3, który został dostosowany do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Dodatkowo pracownik ochrony również udziela wsparcia i pomocy w załatwieniu wszelkich spraw czy wezwania pracownika Inspektoratu. W budynku zastosowano kontrastowe oznaczenia początku i końca schodów.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w pokoju nr 3).

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Adres siedziby – Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie Delegatura w Koszalinie, ul. Władysława Andersa 34, 75-626 Koszalin.

Parking: przed budynkiem znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe, na których wyznaczono jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Parking posiada bariery architektoniczne w postaci różnic poziomów ciągów samochodowych i ciągów pieszych.

Wejście do budynku: Delegatura Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Koszalinie znajduje się w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Do budynku prowadzą dwa wejścia. Wejście dla osób z niepełnosprawnością ruchową znajduje się na prawo od wejścia głównego (przy którym znajdują się schody). Przy wejściu do budynku znajduje się platforma do umożliwienia wprowadzenia osoby na wózku inwalidzkim i urządzenie foniczne do komunikacji z osobą obsługującą platformę.

Dostępność komunikacyjna budynku: dostęp do wszystkich pomieszczeń został zapewniony. W budynku dostępna jest winda. Korytarze zapewniają dostępność dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przy windach znajdują się oznaczenia w alfabecie Brailla oraz oznaczenia kontrastowe dla osób niewidomych i słabowidzących.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Inspektorat w Szczecinie nie posiada informacji w języku Braille’a. Delegatura Insektoratu posiada informacje przy windach, które są w języku Braille’a.

W budynku Inspektoratu dostępna jest pętla indukcyjna.

W podmiocie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego w postaci kontaktu z pracownikiem Inspektoratu.

 

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.


Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego, stan na dzień 01.01.2025 r.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Wniosek o zapewnienie dostępności 2025

Wniosek o zapewnienie dostępności 2025

 

Informacja o braku dostępności 2025

Informacja o braku dostępności 2025

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 2025

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 2025

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do — mejlowo lub telefonicznie .

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostępność komunikacyjno-informacyjna